Klas-klätterkatt

Klas, du är en av mina idoler. Men det säger inte så mycket för jag har typ 1000st.

Jaja, iallafall så är Klas en rolig pöjk, hans humor är rent ut sagt vidrigt dålig. Man skulle kunna säga att det luktar Klas om den(och ja, han lukatar fenomenalt illa ;D). Jag satt och kollade runt lite och kom på att  vi startade en löpargymnasiet-blogg i höstas, men den dog ju såklart efter 4inlägg. Som tur var så hann Klas skriva ett sånt där inlägg som bara Klas kan skriva. Och det handlade om mig...

"Hej alla glada:) jag skulle vilja berätta om min mammas underbara 40-årsfest, den var magnifik. Det var välutvecklade människor som välkomnades till festlokalen. Jag bar en vacker frack som gjorde att min löparstäjrt framstod som ett plommon på väg att falla från trädet, en herre i 60-års åldern påpekade detta och jag blev mycket rörd:) ...
Festen pågick långt in på kvällskvisten jag vill minnas att jag inte kom i säng förrän vid 21.30, hujeda mig jag som skulle mjölka kossorna nästa dag:O. Mamma kallade mig för sitt eget lilla busfrö då blev jag glad:)

Nu tror jag jag ska packa upp min nya väska som jag sytt av ko skinn, vi höres löpet! //Eran Mikael Röjerås"

Ja, du är en rolig figur.

Kommentarer
Postat av: Mary

Klas is the shit

2008-01-26 @ 13:42:34
URL: http://fiemma.blogg.se
Postat av: Julia

ett tips: delta i våran tävling på http://juliajosefine.blogg.se/1200855467_tvling.html - tre vinster finns och du kan själv påverka din vinstchans. du behöver inte ens länka på din blogg, bara skriva att du är med :) kolla in :D

2008-01-26 @ 13:48:25
URL: http://juliajosefine.blogg.se
Postat av: Jocke

Legenden Klas Person

2008-01-26 @ 21:44:13
Postat av: Simon

Klas är min idol och alla vet vem han är;)

2008-01-26 @ 21:47:03
Postat av: Micke

haha :P han har ju faktiskt slagit mig EN gång... så man kan nog kalla han legend...

2008-01-27 @ 00:45:18
URL: http://gnissim.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHA, det var ett fint inlägg då! :D

2008-01-27 @ 14:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0