Lungan imorron...

De andra har åkt iväg nu, det är ju Sätra Tisdag idag. Imorgon blir det ingen skola för mig, jag ska ju vandra till Mörbycentrum för att ta tester. Det bästa vore kanske om jag kunde ta bort de där satans hals mandlarna!? Så känns det nu iallafall, jag har ingen aning om vilken nytta dom gör ändå...

Yäyä. Ikväl kommer farsan förbi löp med en liten tv, 21tum tror jag att det var. Men det är bättre än ingen alls och det är bättre än att kolla på datan...

Sitter och fipplar med photoshop, det blir roligare ju längre man håller på, för man lär sig mer och mer.

Här är en bild på Henke och mig från Julafton;
image109

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit! va coolt du har gjort med photoshop...sicket proffs;)

2008-01-10 @ 22:55:43
URL: http://dennamajzan.blogg.se
Postat av: Micke

haha, tack (A) klart att jag är =)

2008-01-11 @ 10:29:52
URL: http://gnissim,.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0