Mentala Guiden

Idag var det Mentala Guiden igen, bästa lektionen på länge. Det var Putte och David som höll i det och det handlade om avslappning. Hur man ska komma ner i varv mm.

David gjorde några övningar (som stod i boken) med oss =) Det här låter ju som värsta dagisgruppen, men det kanske vi är också. Medans han läste en text, hur vi skulle känna oss osv, så låg eller satt vi ner och tog det lungan. Det här ska jag testa före en tävling i sommar...

Nu kom jag på att jag bestämde mig för att skriva ner mina mål förra veckan, men det har jag inte gjort. Det blir gjort i helgen istället =)

Adjö!


David
David ponken.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Micke

2008-02-01 @ 21:26:21
URL: http://www.sannamustonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0