Nyårslöfte

jag har en liten sak att berätta...

...det är nämligen så att även lilla jag hänger med i svängarna, med alla moderniteter som kommer, så där för är det även dags för mig att skaffa mig ett nyårslöfte.

Mitt lårslöfte är att sova mycket. Och för att hålla koll på det så ska min "Medeltid" på att gå och lägga mig på kvällarna vara kl 22.15.

Det kanske inte låter så tufft för er, men för mig är det väldens utmaning. Förra året gick jag och la mig runt 24:00 nästan varje kväll. Ännu värre var det i somras, då gick jag nog och la mig runt 2-3 på natten.

Så med hjälp av mitt nyårslöfte så ska jag kanske lyckas lite bättre med skador och sjukdomar iår!? men vem vet?

Kommentarer
Postat av: rikkepikkepäronpung

jag tycker ditt nyårslöfte borded vara att komma i tid/ vara närvarande på lektionerna! :D

-duvetvem

2008-01-04 @ 22:52:35
URL: http://rikke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0