Tack Dora!

Jag tappade mitt Bussort (1500 jävla kr...sjuuuuk) och mitt bibliotekskort när jag var inne i stan förra veckan. Så jag hade tänkt att jag skulle kopiera någon annans. Inte tänker jag slösa 1500spänn på ett busskort inte! Nejdå, här är det fusk som gäller. Planka.

Men imorse ringde ett russin från skolan och sa att det var en snäll gammal tant som hade hittat mina kort inne i Gamla Stan. Jag var ju där och strosade runt. Så nu ska jag ringa denna Dora(låter ju som namnet på en kossa :S) som hade funnit mitt kort. Najs! Trodde aldrig att någon skulle vara så snäll... de flesta skulle ju stoppa det i fickan och sudda ut mitt namn på kortet... Men inte Dora inte!

Adjö!



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vaa roligt det är med sådana männsikor som är ärliga! Verkligen en snäll människa!
Ha en bra dag! :)

2008-01-16 @ 12:54:27
URL: http://madeleinejanssons.blogg.se
Postat av: Majzan

Dora var ju gulligt tycker jag :)

2008-01-16 @ 14:35:33
URL: http://dennamajzan.blogg.se
Postat av: jocke

eyy micke, du ska inte springa på gurkan va? inte ja heller ja har vart sjuk men ja ska stöta kula och jacke med, snälla va med i kula du med så slipper man komma sist haha

2008-01-16 @ 20:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0