En dag vid datran

Tjenare bloggen.

Så sitter man här igen, framför datorn och spelar arenan. Det värsta(bästa?) är att jag kommer att göra det i en vecka till. Vilket jäkla freak jag är!? :O Men det är skönt att jag har två stycken personer här som är 10ggr så mkt nördigare än mig och som dessutom är jävlit mkt sämre än mig på spelet. Asså jag är typ bäst på skiten! Typ lika bra som jag jag var på löpning för ett tag den, typ trea i Sverige. :O

Sen så måste jag säga att jag sköt lite luftgevär i Söndags, och gissa vad!? Jag satte upp två st tandpetare, asså tänk er så jävla smala dem är, sedan tog jag och backade 10 meter, sköt 7 skott och träffade 2st av dem. Jag är ju bara sååååååå jävla bra måste jag säga. Typ lika bra som Jenna Jameson är på att göka :O (måste bara skriva det för jag läser hennes jäkla bok :O) Som jag fick låna av Milla! <333 min älskare :O nooooot!

Men nu måste jag svänga iväg!



Skit på er!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Camilla

hahah min bok annars:O Jag vet att du gillar bilderna majkel...

2008-07-17 @ 00:41:35
URL: http://camiiilla.devote.se
Postat av: Camilla

hahahahah

2008-07-17 @ 00:43:15
URL: http://camiiilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0