Konsten att ta död på sig själv :O

Nu har jag spenderat 4 sköna dagar med ett stort gäng löpare. Nya som gamla, och jag måste säga att grupperingarna frodas. Precis som om någon skulle ha kastat ett lass koskit över byggnaden. Menmen. Träningen har gått bra för min del iaf, förutom att jag har en jävla glasbit på foten, och ett stort jävla munsår på käften. Usch och fy! 

Imorgon är det dags att dra iväg igen. Denna gången bär det av mot Göteborg. Det är Jag, Oliver, MickeW och Adam som ska iväg på en liten "Roadtrip". Om man nu kan kalla det så. Hållplatserna för resan är Göteborg, Halmstad och Båstad. Sedan kan det också bära av åt något annat håll, vem vet?! 

En sak är iaf säker, och det är att vi inte kommer att vara i topp trim när resan är avklarad, då jag är tillbaka i lilla Sala och de andra tre åter igen befinner sig här i huvudstaden. Vi ska nog vara glada om vi kommer hem med samma bil som vi åkte iväg med. (jag hoppas innerligt att MickeW:s farsa inte läser detta.)

MickeW, Jag, Oliver

MickeW, Adam, Jag

Förresten så har vi gjort en Checklista av saker som vi ska ha gjort efter denna resan. Och nej, det är inte mammas lista som toppas utav rena strumpor och en tandborste. Utan denna listan innehåller vissa extremt sjuka saker, men jag måste ändå säga att dessa saker kommer vara minst sagt underhållande. Inte minst för oss fyra... 

Men du bloggen, nu börjar jag tröttna på dig. Så,

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: angelica

jaaså, vart som helst alltså? Växjö till och med? duuuu, äru hemma 4-6 augusti? ska boka biljetter idag .. kom igen du kan väl åtminstonde vara hemma någon av dagarna? :D:D:D:D Hör av dig, snaaart!

2008-07-04 @ 14:12:48
Postat av: Camilla

jag kan bara föreställa mig vad det är för lista.. haha

2008-07-05 @ 20:24:10
URL: http://camiiilla.devote.se
Postat av: matte

Jag ska erkänna att jag blir lite sugen på att hänga med. Ha så kul grabbar!!!

2008-07-05 @ 22:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0