Henke Benke

Det är ju sm helg denna helgen har jag märkt, det borde jag ju ha vetat. Men om man nite springer så är det ju skitsamma =)

Jag har ägnat veckan med att reta min lillebrorsa. Jag har snott hans lördagsgodis, kastat ut det genom förnstret och sedan kastat en hink med vatten på honom när han sprang ut för att hämta den.
Men eftersom att jag hade ätit upp det mesta av godiset åkte vi till affären och han fick köpa lite till, men även det åt jag upp, dock i smyg, så han märkte inte vad han blev av med, som tur var.

Usch vad omogen jag är,
men det har blivit min nya hobby. Han blir skitsur i 5 sekunder tills jag har lyckats muntra upp honom. Sedan händer samma saker igen, jag trycker på stömknappen när han spelar TV-spel osv.

Men till mitt försvar kan jag bara säga att han är inte bättre själv. Nej du, den där lilla skitungen på 8 år är en riktig pain in the as han med. Jag får aldrig någon sovmorgon utan att han ska vara där med sina spagetti fingrar och göra turbotutt(vrida om bröstvårtan), ta ut något i frysen och lägga under täcket osv...

Vad får han allt ifrån? :S Jäkla skitunge =)

image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0