Over the line =)

Godkväll bloggen.

Igår tänkte jag att Skabbe skulle få sova uppe i sängen, vilket han givetvis ville. Men när jag låg där och klappade honom i mörkret så hörde jag något smaskande ljud. Jag har hört det många gånger förr och det går inte att ta miste på vad det var. Det var självfallet skabbe som låg där och utförde oralsex på sig själv, fy fan vad snuskigt!

Ja, han åkte ju ner på golvet, bums! Inget snack om saken. Ikväll ska jag ställa min kära brors dörr öppen, så att skabbe kan gå in och smaska honom i ansiktet. För att smaska folk i ansiktet mitt i natten, när de sover, är något som Skabbe tycker om. Jag vaknade nämligen klockan 5 inatt av att en förpestad tunga sträckte sig från hakan till pannan på mig. Fyfanhellvetesjävlakukskabbhundjävel.


Hallelujah, hoppas att jag överlever veckan...

Du bloggen, läs detta med en nypa salt. Han kan faktiskt vara rätt söt ibland,
ibland.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godnatt på dig ;)

2008-03-27 @ 00:43:29
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: camilla

hahaha

2008-03-27 @ 18:32:05
URL: http://camiiilla.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0