Sverige framför Portugal

Vissa verkar tro att jag ligger hemma och gråter för att jag inte följer med till Portugal. Men det är snarare så att jag är glad för att jag slipper följa med.

Det hade rent ut sagt  varit en pina att se alla löpare ta sina morgon joggar eller se dem komma hem ifrån ännu ett skitbra tränings pass och svalka sig i poolen.  Usch ja...  jag stannar hellre hemma, tuggar färdigt mina piller och har det trevligt i lilla Sala tills dess att jag blir helt kry. Det är ju trotts allt ett träningsläger, tro det eller ej. =) Dessutom  är det inte så illa här hemma i norden heller, så jag står nog ut, ett tag till iaf =)

Jag måste tacka Fanny också, för att hon fixade den där läkaren åt mig =) Tack. Men nu är det dags att vandra vidare,

hörs.


Kommentarer
Postat av: Jocke

den kommer tillbaka snart igen. jag har bara retat upp några modebloggare med den bilden för tillfället :-D

2008-03-15 @ 18:51:24
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi kommer sakna dig Micke!! :)

2008-03-16 @ 16:24:50
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0