Köttfärsskalle!

Tjenare,

Du bloggen, visst har jag varit med om att MickeW kommer in på toaletten och säger att jag kissa som en häst. Sure, det är väll ok, men idag rann sista droppen över toasitsen (höhö).

Det var nämligen så att jag gick på toa efter skolan, som en normal människa gör efter att ha hållt sig i flera timmar. Det finns väll ingen elev som vågar entra de bakteriehärjade skoltoaletterna?! Nej.

Men när jag satt där och läste och lyssnade på musik så kommer det en yogurth inflygande genom fönstret och träffar mig rakt i pannan. Den spräcks såklart och av reflex så blundar jag, när jag öppnar ögonen igen så är hela toaletten fylld med yogurth.

Micke; DAVID!!! Ditt jävla cp!
David; Smakar den gott?! Den har stått i mitt kylskåp i snart ett halvår! hahahah

Skitkul! Verkligen, inte. Skratta bäst som skrattar sist... ikväll är det dags att ge igen. Då ska det lilla aset få :O

image182


Kommentarer
Postat av: rikk la pikk

jag älskar david! han är min idol XD

2008-05-15 @ 09:19:42
URL: http://rikke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0