Fotbollsturnering och skit

Tjenare,

Det är herr Fortbollsproffs här. Det har varit träning idag igen, inför den kommande skolturneringen i fotboll. Jag ska spela vänsterforward och skjuta skiten ur motståndarna. Inte för att det är kul, utan för att skjuta är det enda jag är någolunda bra på. Annars är jag usel, elle nja, konditionen finns ju där också. Men att dribbla, passa, fösvara, ta bollen av någon, stå i målet, lägga inlägg och ... ja, listan är lång på saker som ni helst inte ser mig göra på planen. Jag är typ som Zlatan(minus dribbling), typ. Ja, jag är ju rätt bra på att psyka och klanka ner på mina motståndare också...

Inte minst på friidrottsarenan... I första tävlingen efter mitt sjuk-uppehåll så vann jag. Jag hade slagit Frasse, den overvinnerliga 1.55löparen... och det första jag gjorde var att gå fram till honom, klappa han på ryggen och säga; "Det där gick inte så bra va?... lilla gubben."  Jag tänte inte ens på att jag sa det, eller hur jag sa det, men det lät fördjävla illa iaf. Och likadant ska det låta på fotbollsplanen när turneringen drar igång...

Nu jävlar ska vi kuta sönder dem. Jag menar, vi kan ju inte dribbla bort dom iaf. Inte ens tjejlagen kan vi ta.



Kommentarer
Postat av: Walle

hahah sopa!

2008-11-04 @ 19:10:02
URL: http://vemärdu.blogg.se(not)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0