Idioter till grannar!

Nu är det dags. Jag ska snöra på mig löpardojjorna och ge mig ut i det iskalla vinter vädret för att springa 1timmes distans i snön. Det är kul, men jag har bara ett problem som kommer göra att det blir mindre kul. Det är nämligen så att jag glömde packa mina handskar och min mössa... hmm... jobbigt läge.

Sedan så håller grannarna på att lägga nytt tak. Visst kanske det är nödvändigtt...

MEN KAN DE FÖR I HELLVETE INTE STÄNGA AV STRÅLKASTAREN PÅ NATTEN SÅ ATT NORMALT FOLK KAN SOVA I FRED!!! OCH SEDAN KAN DE JU GÅ EN JÄVLA BILSKOLEKURS OM ATT MAN INTE PARKERAR EN LASTBIL MITT I VÄGEN SÅ ATT ANDRA BILAR MÅSTE TUTA SOM JÄVLA DÅRAR KLOCKAN 11.05 PÅ MORGONEN OCH SAMTIDIGT VÄCKA MIG UR MIN LIVSVIKIGA SKÖNHETSSÖMN!!!

Vilka idioter, hoppas att de förfryser fingrarna eller att de lägger taket fel och får fuktskador och tvingas flytta, typ. hehe

Ajja, dags att springa,

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0