Stopp på skithuset. :S

Tjenare,

alla har vi våra skräcksenarios här i livet. Jag uppleve just en av mina;

Psykologilektionen slutar, 5 minuter sent som vanligt. Jag är pissnödig som fan och skyndar mig till toaletten. Fan det är kö!! Jag drar vidare till nästa skithus och lyckan är total när jag ser att en av dem är lediga(vi har typ 20toaletter på en skola med över 2000elever). Jaja, jag tar mig in på toaletten, fäller upp toasitsen och börjar pissa. Visst, det ligger lite papper i toan.. men vafan, det orkar man inet spola bort när man är pissnödig.

När jag är färdig så spolar jag, inget konstigt med det...? JO! hela jävla toalettstolen fylls med vatten, pissvatten. PANIK!  Jag tvättar händerna och hoppas att vattnet i toan ska försvinna, jag hör hur människor snackar utanför... vem fan går ut från en toalett när stolen är fylld med pissvatten?! Inte jag i alla fall! Efter en minut börjar det bubbla i skithusstolen och det låter högt som fan, jag slänger på locket och sätter på venkranen för att skiten inte ska hörs ut... men det är försent.

Samtdigt utanför dörren; Vad fan håller människan på med där inne? Har han skitit på sig eller?! hahahaha. Blablabla.

Som om jag vågar mig ut då?! Inte en chans. Vad skulle jag säga? Det var inte jag som proppade igen toaletten med min jättestora bajskorv och allt papper jag fick använda för att torka mig med!? I och för sig så var det ju inte så, men vem skulle tro mig?! Ingen.

Därför stannade jag på toaletten i 10minuter, sedan lämnade jag den pissvattenfyllda toastolen bakom mig och skyndade mig fort som fan från brottsplatsen...

Nu är de dags för lunch.

Hörs!

// Anonyma Mikael Röjerås

Kommentarer
Postat av: Camilla

aaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahah hahahahahahahahah

2008-11-06 @ 22:28:18
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0