Varning för löpande hynda!


Det är lördagskväll, Den unge Micke Röjerås har slagit sig ner i soffan för en storslagen filmkväll. Popcorna (i en skål) i knät, julmust, chips och glass med chokladsås på soffbordet. Kan det bli bättre? NEJ! ... eller joo, jag kunde ju ha haft min filmkväll med Hugh Heffners tjejer vid Playboy Manison på Charing Cross Road i Holmby Hills i Los Angeles. Men så var inte fallet.

Jaja, skitsamma, när det har gått 20 minuter av filmen kommer två stycken hundar inluffsandes och sätter sig framför TV:n. Fräcka hundskrällen, tänker jag medan jag langar ett antal soffkuddar på odjuren så att det förhoppningsvis ska flytta på sig, men det skiter dom blindt i. Dom sitter istället kvar, och inte nog med det... hyndan gränslar Skabbe(den andra hunden) och börjar facefucka honom på nosen. Stackars hund tänker jag... men inte då!!! Nejnej, Skabbe gillar det och börjar slicka tillbaka. FYYYYYYYYYYYFAN vad äckligt!

Men inte nog med det, efter att denna incidenten har inträffat så kommer min käre bror, och han låter Skabbe slicka honom i ansiktet. Detta betyder indirekt att han har slickat en hund i skrevet. Vilket också är grymt mycket äckligare än själva händelsen, när hunden slickade hunden i skrevet.



Jaja, nu är det dags att drömma mardrömmar på låtsas. För de riktiga har jag ju tydligen redan varit med om...

Gonatt.

Hörs!

Detta är dock inte Skabbe och Hyndan.

Kommentarer
Postat av: Klabari

Du vill bara ha hugh heffners brudar för att de har silikon,right?

2008-12-01 @ 18:35:49
URL: http://klabari.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det hade ju räckt med mig!!



Hahahah fyfan vad äckligt

2008-12-01 @ 19:59:36
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Micke

shyyyyyyyy

2008-12-01 @ 21:11:11
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0