The holy bibel... al Micke!

Tjena,

Vad har Micke Röjerås haft för sig idag då? En hel del! Bl.a. så luktade det kuken på mitt rum, så gissa vad jag har gjort?! Jo, jag har städat. hehe... Sedan gick strömmen på våning ett...hmm, jag undrar vad det kan bero på... Det bästa är att det finns två stycken strömknappar, och ettorna är för dumma för att hitta dem båda. hehehehe...

Annars då? Jo, det känns som om det redan är helg. Skolveckan är i alla fall slut. Imorgon är det SACO-mässan för alla treor på Rudbeck, och för resterande Stockholm dessutom. Då ska jag dit för att ragga på alla snygga studievägledare som kommer från hela landet, sedan kan jag ju passa på att lägga in en stöt på de från USA också, det skadar ju aldrig att ha något förberett när jag väl kommer dit... hehehe. yäyä

Vad händer i helgen då?
Jo, jag funderade ett tag på att åka hem och leka i Sala, men nu har jag nästan ändrat mig. Det vankas fest Karolinska institutet nu i helgen, vilket betyder gratis sprit, och det tackar man ju inte nej till i första taget. Sedan blir det efterfest på stan! Röj!!!

...och nästa vecka?
Då är det in i dimman som gäller. Tre stycken prov väntar på mig vid tröskeln och jag är inte ett dugg taggad. menmen, sånt är livet. In i dimman och tugga gräs.





Jag köpte denna jackan idag också, visst skulle jag passa i dreadlocks? hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0