I´ve played all my cards

Tjenare,

Jag har bestämt mig. Jag pallar inte med allt pluggande, så vad är det man gör då? Jo, man skiter i det. Eller i alla fall så är det så jag gör. Jag skippar psykologiskiten = Mitt första IG. Jag pallar inte bry mig om vad den bredhöftade ragatan till lärare än säger. Två stycken G i betyg räcker, jag tänker inte få ett till, hellre IG än G!

Jaja, slutsnackat om klimakteriekärringar för denna gången. Det är sent, det är torsdag, det är kväll och jag har en ynka lektion imorgon. Det är najs! Men ändå är det nog dags att sova nu, eller i alla fall lägga mig i sängen och lyssna på lite musik, och kanske hoppas på att en skogsmulle kvinna(utan klimakterie eller PMS - problem!!!) har hittat hit så att jag slipper sova ensam, dock så kan det ju bli lite barrigt, men det får man ju ta om man ska ha det bra.


Hörs!





Kommentarer
Postat av: Matte

Micke,kom igen kämpa!! Jag kan hjälpa dig med psykologin!!

2008-11-15 @ 00:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0