Gräva guld.

Tjenare,

Så sitter man här igen, likt en no lifer som stax ska dra sig till sängen. Vad har hänt sen sist då? Jo, jag har fått två toaborstar i ansiktet, pubishår(i plural!!!) på kudden och jag fick nyss reda på att jag bör skaffa en ny tandborste... Vad som har hänt med min nuvarande vågar jag knappt säga...

Jaja, det har även hänt en del saker som man skulle kunna kalla för lite mer "normala", vad som nu kännetecknar "normalt" på ett ställe som detta...? Jaja, jag har bokat TOEFL-test till den 11december(eller det tror jag i alla fall...). När jag har klarat det, är jag ännu ett steg närmare mina eftergymnasiala studier i USA, som man så fint kallar det. Själv skulle jag säga att jag är ett steg närmare ett par grymt roliga år i Florida, Sanfransisco, New York eller varför inte Hawaii? Egentligen vill jag ju bara iväg och göra något kul, kan jag få det gratis genom ett scollership så tackar jag ju inte nej till det...

Det är skönt att slumra till lite ibland, så att man kan drömma om att gräva guld i USA... Menmen, nu är det dags för mig att pallra mig tre meter i sydlig riktning, d.v.s. till min säng.



Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0