Att trampa i brinnande hundskit

Ännu en händelserik dag i mitt värdefulla liv...

Idag har jag inte tryckt upp några spritflaskor i röven på en viss person... men det har hänt en hel del skit ändå, asså ordagrant... SKIT! Asså typ bajs, för er som inte förstår. Brinnande hundbajs och ondska i renaste form.

Jooo nu kanske ni undrar vad det är som har hänt er idol och profet, Mikael Röjerås, och jag kan med sorgetårar i mina ögon berätta att det var någon som försökte döda oss på löpet ikväll... typ. För när vi kom hem ifrån fotbollsträningen idag(vi storsatsar på att vinna skol-turnringen!) så var det något som brann precis intill ytterdörren till vårat kära löpargymnasium. Djärv som jag är stampar jag på föremålet för att det ska sluta brinna, och då upptäcker jag det förskräckliga;

JAG HAR STAMPAT I BRINNANDE HUNDSKIT!!! Spyakuten här kommer jag!

Just nu luckar det skit i hela trappuppgången, men jag vägrar gå ner dit och skölja bort skiten, i så fall spyr jag igen :S Jag hoppas att detta är första och sista gången jag luktar på brinnande hundskit. Det är nämnligen inget jag rekomenderar...


MEN FAN INTE I BRINNANDE FORM, ELLER UNDER MIN FOT!!! :@




Hörs!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Stackare! men jag kan inte sluta skratta, haha^^



Vart var du på samhällskunskapen? Jag fattar ju inget när inte du är där :P

2008-10-25 @ 21:12:58
URL: http://natthild.blogg.se/
Postat av: Camilla

hahha!

2008-10-26 @ 21:59:58
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0