Perception(nu glömmer jag inte vad det betyder)

Ny dag med nya möjligheter att upptäcka något i likhet med penicillinet, precis som Alexander Fleming gjorde 1928. Dock så är jag ingen expert på bakterier eller möggel, så jag har bestämt mig för att upptäcka staden.

Kanske lir det så att jag hittar 10miljoner dollar stående i en väska utanför Grand Hotel, kanske så glömde Bill Clinton en portfölj med USA:s statsbudget i när han sist besökte det lilla landet lagom... Vem vet.


Om jag nu inte hittar en såda väska så ska jag bege mig till närmaste gruva för att fixa lite järn(och B-vitamin) tilskott. Det ska ju va bra att tugga järn har jag hört =)

Hörs! =)


Perception =) Psykologi-prov tär på krafterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0