Pokerfejs som fan.

Gomorron Sveriget,

Igår var det pokerkväll hos Alexänduw. Med ett startfält på fem personer och hela 100kr i potten så drog vi igång spelandet vid elva tiden. Dock så bestod startfältet endast av ett enda proffs, jag själv. Eller inte, jag hatar poker och försökte spela ut mig själv vid tolv/halv ett tiden bara för att jag hade tröttnat på skiten. Dock så var resterande manskapet vid bordet så pass usla att de inte pallade klå mig, inte ens när jag försökte spela dåligt (jag harde ju inte tur med korten eller nåt.... :S). Istället åkte de ut en efter en, medan jag nästan somnade av tristess vid spebordet. Och runt tvåtiden så var alla göbbar nedpetade från sina stolar, utom jag då!

Jag hade tagit min första pokervinst i hela mitt liv :@ utan att fuska också!!! :O De gånger vi har haft pokerkväll på löpet så är det ALLTID jag som åker först... men nu jävlar känner jag att jag har hittat den rätta taktiken; försök åka ut så stannar du kvar! :D

Yäyä, nu måste jag vidare till ett viktigt ärende jag har på skithuset.

Hörs!


Fin bild va? ;P

Kommentarer
Postat av: jannica

Hejsan allt bra med dig?

2008-10-30 @ 14:00:35
URL: http://straweberry.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Sv: :O:O:O Ja det är du! Din stygging.. hehe. Det är bäst du betalar tilbaka innan det händer din familj något oväntat..





HAHHAHA! Fan, om man vinner för att man är så jävla kass kunde ju jag vart med..

2008-10-30 @ 18:05:01
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Mary

vrf har han längst till höger tre ben?

2008-10-30 @ 22:56:33
URL: http://fiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0