Pinsamheter

Jag erkänner, jag pallade inte med att kuta runt i snöslasket på spåret, hallå! mina Kayano(läs joggingskor) läcker ju så mina Gucci strumpor blir ju blöta!!! Så jag drog till badhuset och sparkade lite vatten istället.

Väl inne i porten sker dagens mest pinsama händelse;
Micke; Tjena, jag hade tänkt simma lite. Hur mycket kostar det?
Kassörskan; Hur gammal är du?
Micke; Jag är 18år(samtidigt som jag sneglar på prislistan där det står; 11-17år; 20kr. 18 och uppåt; 40kr.)
Micke; Eller du, jag skojja bara, jag är 17 kom jag på.
Kassörskan; Ehmm, okay... (samtidigt som hon ger mig en snea bitch-blick)

Men vafan, jag är inte snål. Jag gillar bara att behålla pengarna själv xD Som tur är har jag vant mig att göra bort mig, det har blivit som en del av min vardag, typ =)




David till vänster och Jag till höger, måste säga att det är lite roligare att bada utomhus på sommaren!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0