Min nya polare, Anton Berg.

Tjenare,

Jag hittade nyss en chokladask från Anton Berg här på köksbordet, ni vet den där jäkla snobb-choklden som säljer sitt godis svindyrt fast det smakar riktigt jävla äckligt. Eller ja, det smakar inte lika gott som Marabou i alla fall. Jag funderade ett tag över vems det skulle kunna vara, och efter ett tag kom jag fram till att det måste vara farsans, då det endast är han och jag som bor här hemma.

Först gick jag bara förbi den, men jag återvände snabbt för att provsmaka en bit bara för att bevisa för mig själv hur äcklig chokladen är. Och visst var den inte god, jag hatar marcipan, likör och mandelmassa, vilket en viss Anton Berg verkar avguda.

Det slutade ialla fall med att jag tog en tugga på alla bitar i det översta lagret och sedan la tillbaka dem, jag vågade inte bege mig ner till det undre också. För där får man ju bara ta när det är julafton.

Nu är det dags att laga käk, fan vad det är jobbigt att vara esam hemma! Tyck synd om mig. Det kanske är dags att skaffa sig en kvinna, jag menar... dom ska ju sitta fastkedjade i spisluckan.

Hörs!


Mycket äckligare än vad det ser ut att vara.

Kommentarer
Postat av: Mickan

öhh..klart att jag vet vad selibat betyder och det var just selibat jag menade. Ha ägd !!

2008-10-30 @ 17:00:39
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se/
Postat av: Camilla

hahahhaa, kul för din farsa sen och sitta o käka halvätna bitar, haha

2008-10-30 @ 18:36:24
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0