Bag in da box och thailändsk vattenpipa

Hmmm,

Det är torsdag morgon. Löpet är dött, rektorn har (förmodligen) ropat ut i högtalaren att "första lektionen har nu börjat" och mina kära kamrater är där och tar lärdom...

Själv sitter jag helt ensam i mitt mörka rum och hostar och har en jävla huvudvärk. Men, det är troligen mitt eget fel. Jag är inte sjuk eller något sådant, utan detta är vad som händer efter en utekväll i storstockholm. Men det värsta av allt är att hostan smakar rök och banan, vi rökte nämligen vattenpipa igår också, fyfan för den! Det kommer jag aldrig göra om, det förstör ju bara lungorna...

Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och skita...

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0