Skol-sm i Friidrott: Dag 3.

Det vart en till lyckad dag för mig på sollentuna vallen. Dagen började med ett final lopp på 800m. Jag kom trea, men jag borde ha gått för silver... men det är lätt att vara efterklok.

Efter 800m loppet var det vila ett par timmar och sedan var det dags för 400m final. Tyvärr så hade mitt 800meters lopp satt sina spår i musklerna och det tog inte lång tid för mjölksyran att krypa ut och förvandla mina smidiga ben till stela lyktstolpar som hade passat bättre på en medelålders gubbe... yäyä. Efter 200m var jag iaf beredd att kliva av banan, men det är en svaghet att bryta ett lopp, så jag såg i alla fall till att ta mig imål på en sjätteplats(?) usch och fy.

Yäyä, nu blir det EN lätt vecka innan grundträningen börjar,

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0