Tillbaka till samtiden

Gokväll,

här sitter jag, ensam och ledlös. Jag har fått ont i benhinnorna, igen. Jag har träningsverk i vaderna, framsida lår och framförallt har jag sjukt ont i musklerna i röven, dem man sitter på, vilka nu de är...

Välkommen tillbaka tillverkligheten.

Det värsta av allt är att jag kommer tvingas gå upp en våning för att hämta rak grejjer. Varför har de inte hiss på det här stället?!
De kunde ju iaf ha införskaffat en mathiss som man har på hotell i Amerikanska filmer för att hissa upp mat i till gästerna. En sådan hiss skulle jag lätt ha kunnat mosat in mig i nu på kvällskvisten och därmed få en någorlunda behaglig resa till våning 3. Men icket. Någon pampe från kommunstyrelsen har beslutat att jag inte ska få åka hiss ikväll, utan jag ska få gå.




P.S. Men du, Mr träningsverk, jag måste ändå säga att jag har saknat dig...

Kommentarer
Postat av: Majzan

NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRD :D

2008-09-27 @ 11:06:35
URL: http://dennamajzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0