Turn back time

Ikväll var det bio, kommer inte ihåg vad den heter, men det var ingen höjdare måste jag säga, trotts att Robert Deniro hade huvudrollen...

Det värsta av allt var vid T-centralen, i väntan på pendeln, då vart jag omringad att ett gäng mossbeväxta kedjerökare. De tände sina ciggaretter och visade ingen jävla respekt för att det finns dem som inte gillar att proppa lungorna fulla med skidvalla-preparat eller Kol(C)-atomer... men men.

När pendeltåget väl rullade in på stationen och jag trodde att jag hade fått tag på en plats så långt ifrån klimakterie kärringar och seriemördare jag kunde komma så stod ett tvåbent motbevis precis utan för fönserrutan, en livs levande discokula stod hoppande och gapade utanför vagnen. Vad fan höll hon på med? Smällfet med ett linne gjort av silverglänsande paljetter, inget att hänga i granen... eller? När jag tänker efter så hade hon passat rätt bra bland julkulorna...


Men, sen när blev T-centralen en drop-in klinik för psykopater?

Hörs.


None

Hmmm... denna kvällen var jävligt kul. Tema; Studio 54.(vissa misstolkade temar, en aning ^^)

En blottade brösten... 3ggr...på dansgolvet!!!
En annan strulade med fel person(er)
En tredje däckade på bussen påväg hem.
En fjärde torkade toalettstolar.
En femte gick på toa med 2tjejer... på samma gång!


Det var en lyckad utekäll =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snyg bh du har som hårband.

2008-09-28 @ 16:21:12
URL: http://www.sannamedstors.devote.se
Postat av: Emmy

KUL hade vi :D

2008-09-30 @ 19:40:09
URL: http://fiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0