Killer Queen

Jag har fått idé torka. Ja ni vet när man bara sitter ner och försöker att tänka, men det kommer inte fram någonting... hmm, jag undrar om det beror på att jag har börjat hänga på Marys rum för att sniffa hennes nagellack eller om det beror på att det är sent...

I alla fall så ska jag försöka förstå mig på filosofen Wittgensteins teorier om hur man bör bygga upp meningar osv... kul liv han hade... noooooooooooot! Han måste ha varit en av dåtidens mest avskyvärda människor, detta argument grundar jag i att han måste ha haft jävla mycket fritid för att komma på sina redan självklara idéer... jäkla no lifer -.-

En rolig sak med honom är att han FRIVILLIGT anmälde sig till att delta i armen, och inte nog med det, han begärde att skulle få stå i frontlinjen! Dvs den linjen där man ställer de uslaste krigarna bara för att någon ska bli skjuten och för att kriget ska börja... hmmm, vilket smuck säger jag bara.


Sådär ja, nu har jag tagit ut mina agressioner och gjort en agressionsförskjutning som min psykologilärare så fint vill kalla det när man tar ut sina agressioner på någon som inte förtjänar dem. Min physko lärare är den som i själva verket förtjänar dem... men men, det är ju trotts allt lättare att ta ut dem på en människa som varit död i över 100år... eller?

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0