En ruskig comeback (höhö)

Snart är det höst, löven ligger gula på marken och det blåser kallt i ansiktet när man går hem från skolan. Usch å fy...

Efter 9månaders uppehåll(fattar ni!? nio jävla månader!) så har jag hunnit träna i en och en halv månad nu. Jag har hunnit med att springa ynka 6(SEX) långintervaller och 2(TVÅ) banpass. Fyfan... det är ju nästan så att jag tycker synd om mig själv... xD

Säsongspremiären, eller ska jag kalla det comebacken?, gick helt ok. Det var ett sk "Täby väder", dvs att det var ett jävla skitväder! 15 grader, regn, vattenpölar över hela banan...

Men det västa av allt var inte det usla vädret, utan arrangörerna. Det var nästan så illa att jag hade lust att ställa mig och spy i deras sunkiga lilla kiosk där de sålde äckliga samonella-smittade köttbullemackor... men som tur var så hade jag annat att tänka på... mitt första 800meters lopp på över ett år...

Och för att göra det så ointressant som möjlig så kan jag avöja att jag vann... Riktigt dålig tid och ett riktigt kasst lopp, men vad kan man begära. Jag är nöjd ändå, nu gäller det att satsa på skol-sm...

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Farsan

Bra lopp!!

Du har fått kallelse till sjukan!

Ring mig!

/Gubben

2008-09-07 @ 14:39:17
Postat av: Mary

Det är som om du är tjej och har vart gravid i nio månader och nu har du äntligen fött ungen och kan börja springa igen. Det skulle kunna vara så, typ typ typ.

(Det här blir den sista kommentaren jag skriver på din blogg som 17-åring =P)

2008-09-08 @ 23:30:09
URL: http://fiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0