Turn back tajm

Tjenare bloggen,

Igår var det en utomstende kvinna här och våldgästade dig... det ska inte hända igen. Hoppas du förlåtar mig.

Idag så kommer den blivande svenska förbundskaptenen hit till löpargymnasiet och ska snacka lite med oss... Jag vet inte riktigt vad nytt han har tänkt att komma med, men det kanske blir intressant, vem vet? Jag kan ju erkänna att jag hellre hade lyssnat på någon aktiv idrottare... men men...

Imorgon
är det dags för mig att snöra på mig spikskorna och ge mig ut på löparbanorna här i Sollentuna. Det vankas Skol-SM och jag ska springa 1500meter. Tanken är att jag ska vinna, men det är ju inte alltid det blir som man tänkt sig... höhö :P

Over and out - Micke

Kommentarer
Postat av: Mary

du sa ju att jag fick skriva vad jag ville... :)

2008-09-12 @ 10:01:28
URL: http://fiemma.blogg.se/
Postat av: Mary

men det kan ju vart första varvet då man springer förbi vattengraven, sego. !!

2008-09-12 @ 13:41:59
URL: http://fiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0