Förberedelse på hög nivå

Tjenare,

Idag hade jag Natta och David vårat projekt, Rudbecksstafetten. Det vart "lite" misslyckat. Menmen, skitsamma. Imorgon är det Historia B prov som gäller och jag är taggad till tårna. Det är nämligen så att jag har fått tag på alla frågorna som kommer på provet, så nu har jag nött in svaren hela kvällen och troligtvis så sitter dom som ett smäck imorron klockan 08:20 när Bosse Milton eller någon annan stolle står och gapar i Rudbeckskolans högtalarsystem om att lektionerna ska börja. Det är vad jag kallar bra förberedelse. Ajja, dags att gräva vidare i min kära Historia B bok.

Hörs!


Eftersom att vi(jag och klas) låste in patrik i "karantänen" varje natt så vart vi tvugna att gömma nykeln till dörrarna(vi kunde inte riskera att han skulle få tag på en av dem). Detta resulterade i att vi inte kunde låsa dörren till skithuset och man hade tur ifall man fick duscha själv eller för den delen skita i fred. Här är ett resultat av nyckelkriget...

Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHAHAHAHA han ser glad ut :D Dock inte du... förstår inte varför :O

2009-04-15 @ 22:47:56
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Camilla

Och ja, visst blev den lite fräsigare? =)

2009-04-15 @ 22:48:26
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0