Live fran Portugal.

Tjenare!

Sa sitter man framfor datan, i Portugal. Det ar bade illa och najs pa en och samma gang. Yaya, Det ar skont som fasen har i alla fall.
 
Vissa har fatt nagon konstig rutin... vilket innebar att dessa personer satter sig och skiter pa toaletten nar man star och borstar tanderna. Det ar ju inte allt for trevligt att hora nar andras innanmate kluckar ner i toalettvattnet. Men jag klarar mig.

Smeds fyller 18idag, och vi ska ut. Inte ut som i ut och supa skallen av oss, for sant haller ju ingen lopare pa med, sags det i alla fall. Nejnej, vi ska kaka lite pizza och chilla.

Och om ni undrar vad man annars gor i Portugal sa kan jag meddela att man spelar volleyboll, badar, chillar vid poolen, solar och branner sonder sig som in i helvete(ursakta spraket...), kakar glass, tranar en hel del och sen ar man allmant dryga. Dryga som fan.

Ajja, resterande 2minuter och 24 sekunder som jag har vid datan ska jag spendera till nagot vettigare.

Hors!

FAN, nu ar det bara 19 sekunder kvar. men men. 5 4 3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahah muuums!

2009-04-05 @ 14:17:26
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Farsan

Grattis på bemärkelsedagen!

2009-04-06 @ 23:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0