På måndag ...

På måndag smäller det. Då ska jag ut och göra Stockholm ofarligt. Det är dags för årets första skiva och temat är Reveal Yourself. Men vad ska jag ha på mig? Ingen aning.

På Tisdag är det dags för årets andra skiva. Temat är Hard Work. Jag ska komma som jude. Randig pyjamas, judestjärna, låtsastatuerat nummer på armen och en tegelsten i handen. Vissa tyckar att det verkar vara aningen over the line, men vafan, det är ingen som klagar om man klär ut sig till svart slav. Eller?

Ajja, ikväll har vi treor varit på besök hos vår mentor och lagat samt käkat den. Sedan vart det lite spel, chillkväll.

Imorgon är jag ledig, typ. En lektion är ingen lektion. Klockan 12:44 går tåget mot Sala och där ska jag vara med, annars är jag körd, typ.

DAgs att sova,


hörs!



Mary mupp och Micke mongo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0