Living the dream...

...som Björn Gustavsson skulle ha sagt.

Helgen har varit späckad;

Fredag - Fest
Lördag - Konsert, Mando Diao
Söndag - Terräng-Sm och Grillkväll på löp.


Terräng SM gick skit. Vet inte riktigt varför, träningen har ju gått bra de senaste veckorna och även om jag knappast har toppat formen till helgen så är det fan ett mysterium att det gick så jäkla dåligt som det gjorde. Lite kan det ju bero på att min helg inte har varit den mest optimala för en SM tävling, menmen. Nu glömmer vi den där skittävlingen.
Jag borde gå och testa mina blodvärden, men det hinns inte med för tillfället eftersom att jag, någon gång imorgon eftermiddag, sitter på flyget mot Portugal. Så jäkla najs.

Ajja, ska skriva lite projektrapport,

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0