Kräftfiske

Hola amigos! De va ett tag sen sist. Men vemfan bryr sig egentligen :P

Jag är i alla fall hungrig som fuck, har ju inte käkat något idag :S och jag orkar inte fixa något heller, så ska iväg till affären snart och köpa en baugette med saker i. Eller också fixar jag en sån där pastasallad som man får fixa helt själv :D GÖTT!

Ikväll ska jag å min lillebrorsa fiska kräftor. Vilket kanske inte är helt lagligt, men inte så jävla olagligt heller. Vad ska dom göra liksom? xD I alla fall så har jag tänkt ut en plan ifall vi skulle bli påkommna, vilket går ut på att jag kutar allt vad jag har medan jag lämnar brorsan kvar, för då kommer ju inget hända... han är ju inte straffmyndig. hahhaha xD SÅ JÄVLA SMART!!! :D

Ajja, till affären vare.

HÖRS!

Kommentarer
Postat av: Guldön har emigrerat, numer Golden bear...

Mohahaha Micke! you really crack me up! Med tanke på ditt förra inlägg här låter det ärligt talat som om det där med att kuta ifrån kan bli ett problem!Men vad avundsjuk jag blir! Jag vill också fiska kräftor! Hemlängtan! Kramar

2009-08-30 @ 21:45:20
Postat av: tilda & mickan

Asså du har ju inget liv förfan. Kom till löp o bli nya kustis;)

2009-08-30 @ 21:46:46
Postat av: Guldön har emigrerat, numer Golden bear...

Hahhahaha Micke you really crack me up! Med tanke på ditt förra inlägg här så kan det kanske bli problematiskt för dig att kuta ifrån någon! men vad avundsjuk jag blir, jag vill också fiska kräftor. hemlängan

2009-08-30 @ 21:53:33
Postat av: balle

Stackars Henrik, han blir bara utsatt för dOMMa saker va!

2009-09-01 @ 14:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0