På topp?

Tjenare.

Orkar inte logga in här så mkt längre. Vilket till stor del beror på att min dator på något konstigt sätt inte sparar lösenordet och hotmailadressen längre(ni vet, så att man slipper skriva in det varje gång man ska logga in). Och lat som jag är så orkar jag inte skriva det så ofta... typ.

Ajja, idag ska jag klippa mig, för först gången sedan förra gången jag klöpp mig. hehehe. Vilket var i typ November. :S Hellvete vad långt(både håret och tiden, hehe där fick jag till det).

Ajja, sen blir det KANSKE bad också. Men vafan, det verkar ju inte bli nå toppenväder idag inte -.-

Hörs!

Kommentarer
Postat av: angelica

Jag är här...

2009-08-10 @ 14:47:55
Postat av: Camilla

blev håret bra eller? :D

2009-08-11 @ 12:58:31
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0