Det löser sig.

Jag hatar "dagen före"-dagar. Dagar som denna. Dargar då allt ska vara klart, då passet ska ligga i handbagaget, pengarna ska vara växlade och håret ska vara nyklippt. MEN, allting är långt ifrån klart, passet har jag ingen aning om vart det är(eller jo, det ska vara här hemma, någonstans...) och håret är fan inte klippt. Men håret ska jag, eller hon som håler i saxen, fixa kl 9 imorgon, dvs om jag orkar upp tills dess. Sedan ska jag hämta mitt nya kontokort på banken, om det nu ens har kommit...

Men kl 16:10 imorgon eftermiddag har jag förmodligen hittat till rätt terminal på Arlanda, och jag hoppas verkligen att passet ligger i handbagaget då, och att jag har ett kontkort så att jag växla lite pengar...

Men vafan, detta är typiskt mig. Det här är fan jag. Oredan själv. Killen med noll koll. Men det brukar alltid lösa sig tillslut, så jag pallar inte oroa mig ändå. För om man oroar sig och det löser sig så har man ju oroat sig helt i onödan, vilket är lite onödigt... eller?

Ajja, ska sova nu, får packa klart imorgon, om jag hinner xD

Hörs!

Jag ser ju ut som fuck, men vafan, de bjuder vi på xD


Kommentarer
Postat av: p. röjerås

det gör ju du jämt hahahha

2009-12-25 @ 14:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0