Leksor

Tjoho, (jag uppdaterar endast för att Milla vill att den fula bilden på Woldemort i inlägget under ska försvinna litegranna)

Det känns som om jag Walle och Milla har varit instängda i den här hålan i flera veckor nu, utan att vi har gjort något specöll alls. Det är skönt på ett sätt, men nu kommer känslan av att jag har en hel hög utav skolböcker och läxor liggandes undangömda i under sängen (jag gömde dem där för att då skulle chansen att jag glömmer dem öka, men så är ju tydligen inte fallet) hehehe. Jag brukar vara rätt bra på att trycka undan skol-ångest, men nu bär även min egna Berlinmur på gränsen till förfall.

Ajja, dags för frukost nu och ikväll ska jag till Västerås och springa lite ban intervaller,

Hörs!


WOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!ettett1111!!!!!111!!1ettettett!!!!11

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahah äntligen! Snart är den borta..

2009-02-26 @ 14:48:03
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0