Sätra&Järvafältet

Så har jag vart i Sätra och kutat ännu en gång. Det gick inte lika bra idag som igår, visst... jag persade och kom 2:a, men hur kan man vara nöjd när man sattsar på mer än medelmåtta -.- ajja, det tar jag igen till sommarn.

Gleimar är en rolig prick. När vi skulle hem från Sätra så var det snöstorm och varken Jag Gleimar eller Hallbäck ville gå till pendeln. Så Hallbäck kom med förslaget att vi skulle lifta de 1000metrarna till stationen. Och visst var det en fin ide, men inte fan tänker jag ställa mig vid vägkanten och vifta som en dåre för att bilarna ska stanna. Dock fanns det en annan i gänget som mer än gärna viftade "lite"(öööööh :S) med tummarna, nämligen Gleimar. Och han stod fan inte ens i vägkanten, han stod mitt i vägen så att bilarna nästintill vart tvugna att stanna, jag skulle nästan kunna tro att traffikanterna var rädda för att vi skulle råna dem. Men vi fick i alla fall lift tillslut, så det vart ju lyckat.

Sedan har resten av dagen spenderats framför en eld på Järvafältet. Vi har grillat korv och druckit chokla, typ som man gjorde när man gick på dagis. Men vafan, jag är ju lite utav ett dagisbarn. höhö

Hörs!


Henke benke plutt

Kommentarer
Postat av: Farsan

Ring mig!!!

2009-02-22 @ 20:03:24
Postat av: micke

jag har inge batteri eller laddare xD

2009-02-22 @ 20:12:07
URL: http://gnissim.blogg.se/
Postat av: Camilla

Mikael... Du är en mycket svår person att få tag på!

2009-02-23 @ 16:28:34
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0