Onödig information

Tjenare bloggen,

det var ett tag sen sist vi sågs, och mycket har hänt, nästan för mycket. Ajja, förtilfället håller jag på med att plugga skiten ur mina skolböcker och det går grymt bra, som vanligt! Dock så känner jag mig aningen cenil när jag sitter här i min ensamhet och läser högt, kanske beror det på själva högläsningen eller så beror det på att texten jag läser är på norska. Eller också är det en blandning, vem vet. Skitsamma, om jag inte läser högt så börjar jag bara tänka på saker runtomkring, t.ex. på att det lukar bajs i mitt rum, samtidigt som jag läser. Så när jag då kommer till slutet av sidan så kommer jag på mig själv och upptäcker att jag bara har suttit och tittat på texten de senaste 5 minuterna. Vilet betyder att jag får börja om från början.

Ajja, det här var kanske inte världens mest intressanta information, men det var väll ingen som hade förväntat sig det heller,

Hörs!



Märy mickan och jag för typ ett år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0