Borttappad!

FAN, skolan började för 10minuter och 34sekunder sedan, men jag sitter kvar här hemma... varför kan man fråga sig?

JO, JAG TROR ATT JAG HAR BLIVIT BESTULEN! BESTULEN PÅ MINA BUSSKORT OCH MITT STUDENTKORT!

Men egentligen har jag ingen anledning till att misstänka att de har blivit stulna, jag kan lika gärna ha glömt dem hemma hos någon. Eller så har jag lagt av dom i nån affär. Eller så tappade jag dem på nattbussen i helgen. Eller så hade jag med dem till festen och kastade ut dem i hela huset bara för att visa vilka fina busskort som SL har. Eller så har jag glömt dem hemma i kylen.

Men som sagt, jag har ingen aning. Därför får ni hjälpa mig att leta på dem, ring 112 ifall du skulle finna dem. (jag har hört att sos hjälper en i nödsituationer)

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh nej Mikael! Jag har inte sett dom :S Men jag kan kolla med Hanna ifall hon har hittat nått. Smart ass!

2009-01-27 @ 09:08:29
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Camilla

MIKAEL!!! JAG HITTADE ALLA DINA FEM KORT :D

2009-01-28 @ 10:47:43
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0