OREN

Mit rum ser ut som en sophög. Jag har smutskläder kastade över hela golvet och om jag inte städar och tvättar snart så kommer det att mögla. Jobbigt :/ De var meningen att tvättmaskinen skulle gå på fullvarv inatt, men jag avr så jäkla trött igårkväll att jag sket i att göra något åt saken. Jag sov istället. Dock så har jag ett litet problem nu... Eller 2st för att vara exakt. Jag har inga rena strumpor eller kalsonger, och om 20 minuter ska jag till sätra å springa, direkt därifrån ska jag med KukLusKlas till Ghetto-Gnesta på betongsafari. Vi får väll se hur spännande det blir.

Ajja, dags att klä på sig,

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Robin

Testa att läsa blogginlägget innan du kommenterar det nästa gång :).

Ha det grymt!

2009-01-31 @ 17:27:21
URL: http://robinrobin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0