Sovmorgon utan sömn.

Inatt har jag sovit med dubbla underställ, två täcken och ett överkast... Ni kanske undrar varför? DET ÄR KALLT SÅ IN I HELLVETE PÅ VÅRA RUM. Det är faktiskt så illa att jag tänkte ringa Polia och hyra en mänsklig sängvärmare. 

Morgonen har gått i nattens fotspår, jag vaknade 07.19. Jag tänkte "fan, jag förtjänar att sova över första lektionen". Men jag kunde inte somna om i kylan. Dessutom var täcket fryst fast väggen, typ. Ajja, jag kämpade mig upp, halvdöd och som en Zombie. Väl i skolan så har jag en jäva vikarie, och alla vet att vikare betyder sovmorgon. Så nu tvingas jag spendera min värdefulla tid åt att göra inte ett piss. Fy fan. Jag vill sova. Död åt tengil!

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar ju inte allt för kul :P

2009-01-08 @ 16:30:50
Postat av: amanda

man ska ALDRIG träna med halsont. Aldrig någonsin.

Vad tränar du för något?

kram

2009-01-08 @ 17:14:05
URL: http://amandusss.blogg.se/
Postat av: Camilla

S: Hahah det gör det fan! Jag borde ha analyserat det:O Jag brukar alltid kunna omvanlda sånt här till något perverst!

2009-01-08 @ 17:26:14
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Camilla

S: Hahah det gör det fan! Jag borde ha analyserat det:O Jag brukar alltid kunna omvanlda sånt här till något perverst!

2009-01-08 @ 17:26:14
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Anonym

tråkigt

2009-01-09 @ 17:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0