Välkommen tillbaka Micke!

Godkväll,

jag tror att jag har fått en liten glimt av hur det är att leva vid sidan av verkligeheten...


Norrland. Det är där som träden står så tätt att man inte kan se emellan dem. Det är där snövallarna är så höga att alla Afrikas vattenbrist-människor skulle kunna urholka små grottor, bygga bo och leva som eskimåer i resten av sina liv(om det inte hade varit för att norrlänningar är så in i hellvetes jäkla ogästvänliga). Det är där som man dansar bugg under en sen utekväll på närmaste värdshus. Sist men inte minst, så är det där som kvinnor får orgasm bara av att höra ljudet från en skoter(enligt norlänningarna själva alltså, hur pålitliga de nu är som källanvisning låter jag vara osagt).


Yäyä, vi hade i alla fall skitkul där uppe i urskogen.

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är besviken Mikael..

2009-01-05 @ 13:59:48
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Micke

du vet inte vad besvikelse är, kvinna ;)

2009-01-06 @ 16:24:04
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0