IQ 156

Jag är fan jävligt smart. Minst 156 i IQ.

Jag har missat en hel del genomgångar som min kära Naturkunskap B lärare Birger har genomfört
med entusiasm.  Jag tappade bort naturkunskapsboken efter första veckan. Mitt intresse för genetik ligger på 0. Och jag visste knappt vad provet skulle handla om förrän igår.

Så... jag stannade hemma imorse och läste igenom sidorna till provet en gång. Och det satt som ett smäck! Jag tror att jag kommer få 1(ett) enda fel på provet. Det kallar jag skillat! :D





Yäyä, det är vilodag idag, så här ska det sovas,

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Micke

Fan vad smart du är!!!

-jag vet





höhöhöh

2009-01-28 @ 14:42:04
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0