Det är jobbigt att anstränga sig...

Fan, nu pallar jag inte sitta inne längre. Har en massa saker att fixa...

Arbetsförmedlingen å tigga pengar/jobb
(edit: fan, kom ju på att det är Söndag...doh!)
Brorsan och hämta tält... HULTAN PÅ TISDAG! :D
Farmor och tigga käk. xD
Sen ska jag ut å kuta lite.
Och imorgon bitti bär det av till Sthlm och löpetlägret. Men där ska bara hämta lite saker som jag glömde när jag flyttade =)

... och fan, vi måste ju sno låna dom där McDonalds parasollen snart... Och fixa spiderman dräcker för den delen. xD haha.

Ny design också, jag är fan grym =)


Hörs!





ROCKPARTY!

Kommentarer
Postat av: Joana

kul! jag ska också till Hultsfred, vi kanske kan ses där?

2009-07-05 @ 17:14:50
Postat av: Fia

ja, ni måste skynda er med att "låna" parasollen :D börjar bli ont om tid nu! Snart drar vi :D

2009-07-05 @ 17:45:57
URL: http://ffiamedknuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0