Springa i natten, sjukligt betende

Tjenare,

Löpar-nörd-Micke här. Jag har tränat 1ggr på tre dagar(så lite tränade jag inte ens under studentveckan...), det var en 25minuters joggingrunda till badet. Igår skulle jag kuta intervaller, men jag orkade inte, hade ingen lust... Så jag flyttade passet tillss idag, men sprang jag det? Nej, för när jag kom hem och skulle springa, kl 19:00 så däckade jag på soffan, och så vaknade jag för en halvtimme sedan.
Det kan verka lite sjukt, men det är sånt här som jag får ångest av, det är det enda jag får ångest av på nått kostigt jäkla sätt.

Så, nu har jag ett val att göra, antingen sitter jag kvar här framför datorn och TV:n och häckar, eller så snörar jag på mig löparskorna och beger mig ut i mörkret för att kuta... Hur skulle du göra? Jag tror att jag satsar på det senare alternativet. Det kan bli kul, men det är lite synd att jag är själv bara, men det hade jag ju varit om jag hade kutat mitt på dagen också.... =)

Det kanske är lite sjukt, men vafan, om ca 20 000 personer springer midnattsloppet så kan väll jag kuta midnattsintervaller, eller? 


Ajja, till V-ås och kuta bana imorgon, sedan hem till Sala.


Hörs!



En annan gång då jag sprang mitt i natten, dock var jag ju inte ensam då. David, och massa andra nördar var också med. =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi bara måste springa en distans runda på hultan. Bara för att. Bara för att vi är löparnördar.

När åker du dit föresten, kommer du på löpetlägret ?

VA FAN SKA MAN PACKA :O

2009-07-02 @ 23:07:35
URL: http://sannassocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0