Spyta på tomten. Inte så gött. :S

Tjenare Fancluben! Micke Röj här. hehe

Idag har jag... SPYTT SOM EN T-SPRITS DRICKANDE ALKIS!!! Det var lite äcklig faktiskt, i vanliga fall(när jag spyr pga möjlksyra) brukar det ju typ rinna ut ur käften pga att jag dricker så jäkla mkt vatten när jag tränar. Men så var inte fallet den här gången. Det såg fan ut som om jag bajsade med käften :S Mörkbrun köttfärssås och spagettis som såg ut som larver xD Mysigt värre.

Intressant va?! :D

Ajja, ska sova. Är ju lite hängig så att säga,

Hörs!



Det var fan typ 4veckor sedan jag använde dessa :/ Men nästa vecka ska dom jävlarna på igen! =)
"Så jävla gött" haha ;D

Kommentarer
Postat av: Camilla

lika mysig som vanligt majkel :):)

2009-07-26 @ 22:52:29
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för informationen Micke, jag kände verkligen att jag behövde veta allt om dina spyor... xD

2009-07-27 @ 14:59:09
Postat av: Johanna

Tack för informationen Micke, jag kände verkligen att jag behövde veta allt om dina spyor... xD

2009-07-27 @ 14:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0