Sommarstädning?

Hoho,

Måndag. Jag ska förbi farmor och hjälpa till å städa lite. Kul, noooooooooot. Ajja man måste vara snäll ibland också. Jag skulle ju ha varit där för 2h sen, menmen :P Sen drar vi till stugan i alla fall. Vad jag ska göra där har jag ingen aning om, men i brist på underhållning så känns det som ett eminent val. xD

(sen måste jag bara säga att jag är skitirriterad på grannfamiljen som har huset brevid oss. Det är en riktig jäkla svensson-svensson familj med Volvo och ett par ungjävlar. Det jag irriterar mig på är att skitungarna springer nakna på gården, 24/7. Jag kan varken diska eller laga mat utan att se en naken unge, inte så aptitligt så att säga.(inte för att jag hade diskat eller lagat mat om dom inte hade varit där, men ändå! xD hehe) )

ajja, dags att dra kanske.

Vi hörs!





Edit, mobilen funkar utmärkt. Jag har bara inte orkat stoppa i laddaren i uttaget. Men jag funderar på att göra det ikväll, men jag får se vad som händer. =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

haahah ja,jag har fan sett dom gnida sig (NAKNA) mot någon stackars moped som står på deras tomt..

2009-07-20 @ 15:41:47
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Anonym

hohooho

2009-07-22 @ 17:02:02
Postat av: Anonym

dryyyyyyyyygt

2009-07-22 @ 17:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0