Ibland är jag så jävla smart

Tjena!

Fan, jag vill sova, men kan inte somna om. (kanske beror på att jag sitter vid datorn? haha) Ajja, låg och tänkte imorse, filosoferade lite i min ensamhet sisådär. Och gissa vad?! Jo, jag fick en snillerblixt! En riktigt jäkla vattentät "tjäna-pengar" idé. (hur mycket pengar återstår dock att se xD hehe) Men avslöjar den inte nu, vill ju inte att någon wannabe kommer och utnyttjar min eminenta idé. =) Det handlar om kreativt skapande i alla fall, hur fan kreativitet och Mikael Röjerås går ihopp återstår dock att se, det finns ju en risk för Fail, med stort F...



Utslagen på gräset i Hultsfred =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

s: hhaha ni är fan cp :O

2009-07-15 @ 11:18:18
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Angelica

skaru börja sy? ;)

2009-07-15 @ 12:12:42
Postat av: yoyolanda

"eminenta" hahah :)

2009-07-15 @ 13:45:10
Postat av: Mary

Du har ju ny design!!! cool. men färgen var lite trist, men de kompenseras med den otroligt vackra bilden på mig i headern. hå hå. vi ses !

2009-07-18 @ 00:37:41
URL: http://fiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0